donderdag 21 november 2013

Waar zijn we momenteel zoal mee bezig....

wel...dat is van alles wat!

De bibliotheek: druk bezig laminaat te leggen


het is ook hiermee net zoals met breien; soms moet je even wat uithalen en opnieuw beginnen, dat overkwam mij, ik had de verkeerde kant genomen voor het gemakkelijke klik-klak systeem!

De nieuwe badkamer: de afvoer ligt nu helemaal goed, ca. 10 meter overbruggen met een goede verloop of afloop, hoe je het maar noemt.



Het WK schaken: 


we volgen alle partijen!

Boeken gekocht èn gekregen in Nederland:



`k lees nu:


spannend, spannend!!!


En natuurlijk..genieten van het mooie weer en het fotograferen









dit schiet op...ik kan de Ikea kasten bestellen!


(wordt vervolgd)




Tot de volgende keer

lieve groet,
Richt

5 opmerkingen:

  1. Zo jullie zijn lekker bezig, heb een paar posten gemist denk ik. Dat gerecht ziet er ook zalig uit en je bent lekker op vakantie geweest in Nederland. Prachtige foto van rijp en heide mooi hoor. Fijne dag, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je laminaat schiet al lekker op. En al die boeken, heerlijk!
    Nog geen ijs op het water bij jullie zie ik.
    Succes met de werkzaamheden.
    Groetjes van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schiet mooi op in de bibliotheek Richt!! Kasten bestellen, en dan de boeken uitpakken!!!
    Mooie foto, s Richt!
    Leafs Siet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAI RICHT
    Veel sucses met klussen en weer mooie plaatjes deze keer vooral van de volle Maan !!
    Ik lees momenteel het boek I'm Your Man over het Leven van Leonard Cohen !!
    Heel prettig Weekend toegewenst en
    Lieve groetjes van RIA Juffermans uit Dordrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn weer hard aan het werk, wat wordt de bibliotheek mooi Richt! Heerlijk dat jullie dan de boekenkasten straks kunnen vullen. Die prachtige bos bloemen waren vast voor je verjaardag vorige week? Ik hoop dat je onze kaart hebt ontvangen Richt. Ik mail je snel, het is nogal hectisch in en rond huize Joosten....
    liefs
    Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen