woensdag 18 september 2013

Mijn laatste blog.....

was 10 dagen geleden!
De tijd glipt door mijn vingers.
Het gaat hier heel goed, we genieten van een
heerlijke na-zomer!
Afgelopen weekend waren Karin en Dries bij ons en ook Arno, Hege en de kinders kwamen logeren.
Het was weer heel gezellig en we troffen het geweldig met het weer.

Via foto`s en collages ga ik jullie weer een beetje bijpraten.


Deze spiegeling van wolken en mist vond ik wel een foto waard!



het onkruid tierde welig....!



en nog steeds laag water, de waterstand is, zolang wij hier wonen,
niet zo laag geweest!



in het avondzonnetje



akelei in herfsttooi



zelfde plek...andere wolken en spiegeling!



als iemand de naam weet...laat het me dan even weten!



uitgebloeid.....



Gardermoen...aankomst Karin&Dries!

Vrijdagmorgen zijn we weer op Gardermoen,
wie we dan ophalen...lezen jullie in mijn volgende blog!.

Iedereen weer bedankt voor de lieve en leuke reacties,
vind ik heel fijn!

Fijne avond!

lieve groet,
Richt

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's heb je gemaakt, complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke titel :-). Zag alleen de titel in Google. Gelukkig dus niet. Weer erg mooie foto's van het water en de wolken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt.
    En nu lekker genieten met iedereen om je heen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Richt.

    Prachtige foto's heb je gemaakt.
    Gezellig met de familie zo'n weekend.
    Veel plezier het komende weekend met...????

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende wolkenfoto's heb je gemaakt! Veel plezier met het bezoek...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig die wolkenfoto's, vooral de eerste met de mist. Ik wens je een warm en gezellig weekend!

    liefs
    Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan de gegeven kommentaren kan ik helemaal niks meer toevoegen. Top.
    Groet
    Bert en Toos.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto, s Richt!!

    Leafs Siet.

    BeantwoordenVerwijderen