zondag 1 september 2013

Het wordt herfst...zwammen...paddestoelen.....

we kwamen er heel veel verschillende tegen tijdens onze wandeling in de buurt:
















Na de wandeling nog heerlijk bij de hut gezeten en onze plannen voor morgen
besproken...er moet nog geruimd, gesnoeid en gezaagd worden!
En dan aan het eind van de middag een onverwacht, spontaan telefoontje uit Friesland!
Ontzettend leuk!!!

Het was weer ...een mèèr dan geniet dag.. vandaag!

Tot de volgende keer
lieve groet
Richt

10 opmerkingen:

  1. Wandeling???? Volgens mij heb je op je knieën door het bos gekropen. Hahaha...
    Wat een prachtige foto's weer. En wat een bijzondere exemplaren zitten er weer bij.
    Groetjes uit een vandaag wat frisser Friesland. Ze voorspellen voor eind van de week weer tegen de 30 graden. We hebben er lang op moeten wachten en nu wil het niet meer stoppen. Van mij mag het nog wel even zo mooi blijven.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marguerite,
      Het was gelukkig droog...en dus geen probleem om zo nu en dan door de knieën te moeten!
      Het wordt hier geen 30 graden, hoeft voor mij ook niet hoor, maar ruim 20 is het hier...en wij genieten dus ook volop van een mooie na-zomer!
      Groetjes Richt

      Verwijderen
  2. Aan je mooie foto's kun je zien dat het tegen de herfst loopt inderdaad. Vanmorgen ging om half 7 de wekker omdat Tom vandaag begint aan de T.U. in Delft, maar het was nog knap donker buiten... zo heeft ieder jaargetijde zijn charmes, maar voorlopig zijn wij hier nog niet van de zomer af.

    liefs
    Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je vanavond even gemaild.
      Geniet van deze lekkere na-zomer!
      liefs
      Richt

      Verwijderen
  3. Fraaie foto's Richt.
    Pas goed op je zelf en blijf van dit moois bloggen.
    Groetjes
    Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gave foto's! Hier helaas nog niet zoveel tekenen van de herfst. Mij kan het niet snel genoeg gaan... Stuur maar een beetje herfst richting Den Haag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marianne uit Den Haag,

      Leuk je reactie op dit 'herfstige' blog! Maar echt herfst is het hier nog niet hoor...we hebben hier nog volop zomerse temperaturen! Wel korten de dagen nu heel snel en zie je aan de natuur ook wel dat de herfst in aantocht is.

      groetjes Richt

      Verwijderen
  5. Hallo Richt, Is weer even je mooie foto's bewonderd en verslagen gelezen. Zo te lezen en te zien hebben jullie het prima in Noorwegen. Maar we gaan wel de winter weer in dus dan zal het wel weer koud zijn. Ik heb op mijn blog weer mooie foto's geplaatst die je graag wilt bewonderen denk ik. Jammer dat we geen bericht krijgen als er een nieuwe blog is geplaatst.
    Het gaat jullie goed daar. Groet Harry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Harry,
      Dank je wel voor je reactie en ja...we hebben het prima naar onze zin hier in Noorwegen!
      Ik ga heel binnenkort je foto`s bekijken Harry...maar zoals je hebt gelezen..ik heb een hele lange zomerstop gehad en dus een achterstand in het volgen van andere bloggers. Ik ga even nakijken hoe of je dat kunt instellen zodat je bericht krijgt wanneer er een nieuw blog is van je volgers. Je hoort van me.
      Hartelijke groet, Richt

      Verwijderen