donderdag 18 oktober 2012

Wat een verrassing...

van een lieve vriendin kreeg ik deze mooie Pink Ribbon armband opgestuurd


dankjewel Jannie!




het was voor controle geopend door de douane....
de Noorse douane is zeer streng, heel veel pakketjes worden geopend, soms wordt er dan extra tol geheven als de waarde meer is dan 200 kronen of het wordt ingehouden als er b.v. niet toelaatbare
medicijnen in zitten...!


Vanmorgen eerst was het droog en waren we optimistisch om buiten aan `t werk te gaan...
maar al snel begon het te regenen...en `t regent nu nog!
Hans is nog wel even bezig geweest:


op deze foto nog niet maar de bodem zit er in en morgen kunnen de platen erop!



het trapje naar de hut wordt gebruikt om de planken op te zagen



Fijne avond nog,
liefs Richt

4 opmerkingen:

  1. Graag gedaan Richt...ik geniet altijd erg van je foto's, je blog en je mails. We hebben elkaar nog nooit ontmoet, maar ik denk dat dt nog wel eens gaat gebeuren. Ik hoop dat je de Pink Ribbon armband met plezier draagt zoals Eva en ik dat ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Jannie,
      Zo bijzonder..gister voor `t eerst elkaars stem gehoord en samen gesproken...zo eigen en vertrouwd! Dat we elkaar ontmoeten zal vast en zeker gebeuren of hier in Noorwegen of in Nederland...een ontmoeting met de vossen..??? We zien wel hoe of het loopt! En...de Pink Ribbon armband draag ik, net zoals Eva, jij en vele anderen, met plezier!
      Liefs Richt

      Verwijderen
  2. Hoi Richt,

    Ik dacht je bent zelf aan het frutselen geweest, maar nee...
    een cadeautje krijgen is natuurlijk ook veel leuker.
    Ook hier is het regenachtig, elke dag weer.
    Vandaag de hele dag met vreselijke hoofdpijn op bed gelegen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sippie,
      Hoop dat het beter met je gaat! Heb je er vaker last van? een soort migraine?
      We hadden vandaag een droge dag...heerlijk!
      Wens je een goede nacht...en morgen gezond weer op!
      Lieve groetjes,
      Richt

      Verwijderen