woensdag 19 maart 2014

Wat een weken.... die Olympische!


Ja...ik geef even de Olympische Spelen de schuld van mijn afwezigheid.
Vergis je niet...ruim 2 weken gekluisterd aan de t.v. en maar foto's maken...en kijken, 2 landen te volgen, ja volop genieten en wat een medailles!


Nog nooit in mijn leven zoveel t.v. gezien en nog nooit zoveel foto's van een t.v. scherm gemaakt!

Heb even overwogen deze weken niet te vermelden in mijn blog....maar vond dat toch zonde van alle energie!
Hans en ik hebben meer dan genoten en hierbij laat ik jullie ook nog even nagenieten...

















Problemen met het uploaden van de rest...!
OK...google zegt nu ..het is even genoeg!
De rest ...krijgen jullie niet te zien, mijn volgend blog gaat over :
waar we zoal mee bezig zijn de laatste tijd!
Welkom Eva! Sorry dat je zo lang moest wachten op een volgend blog!
Nog even geprobeerd een foto te uploaden...maar nee, lukt niet!
`k Sluit af en ga lekker slapen!

Lieve groet
Richt


 

10 opmerkingen:

  1. Maar het is wel een prachtige reportage geworden. Het genieten straalt er af.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was net zo erg hoor!! Normaal ben ik niet zo'n tv kijker. Maar dit keer....
    Gelukkig houden we hier niet van voetbal dus het duurt wel weer 2 jaar dat we weer zo fanatiek voor de buis zitten.
    Of het moet dan midden in de nacht uitgezonden gaan worden. Mijn nachtrust mag er niet onder lijden natuurlijk.
    Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wat was het genieten he heerlijk, ik heb ook heel veel gezien. Kijk normaal niet veel sport, maar dit deed mijn hart sneller kloppen echt gaaf. Mooie collages heb je gemaakt zeg, nou zo erg was het hier niet hoor maar wel genoten. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAI Richt
    Jaa ik had je al 'n tijdje gemist !! Best goede Foto-serie van de Olympische Spelen.
    Lieve groetjes van RIA vanuit Dordrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zit aardig wat werk in zeg. Ik heb de spelen niet echt meegemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee Richt wat leuk om weer wat van je te lezen. Altijd gezellig, ik hoop dat je nu niet zo lang wacht voor je weer met een volgend blog komt. Je hebt altijd van die mooie foto's. Fijne avond nog en tot blogs, juud

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben ook vrijwel alles gezien en er erg van genoten. Mooie collage's heb je weer gemaakt Richt, nu op naar het volgende!
    liefs
    Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hoi, kwam toevallig op je blog; sta zelf op het punt om te verhuizen naar Ørje, Kasbo. Super leuk om de fotos en verhalen te lezen! Krijg er alleen nog maar meer zin in!

    BeantwoordenVerwijderen